Sims och sjuklingen

Ojdå.. Det blev visst ett antal timmar som jag råkade spela the sims på. Hoppsan.. Så kan det gå. Det är ju så kul! Nu för tiden så prioriterar jag sims före serier och film, vilket egentligen är rätt dumt eftersom jag följer så många serier. Så många avsnitt jag måste kolla ikapp sen.

Nåja det gör inte så mycket att det blev så sent. Det blir hemmadag med Alvin imorgon. Han är genomtäppt i näsan. Han har ingen feber än, men tempen är lite höjd och han är röd om kinderna (det är han bara när han är kall eller sjuk typ). Jag känner att det är lika bra att han är hemma imorgon. Han kom upp en stund för ett tag sen när jag satt och spelade. Han såg så sjuk ut att jag trodde han hade jättehög feber. Han kunde inte sova eftersom han knappt kunde andas genom näsan så han ville sitta bredvid mig en stund i soffan. Han somnade rätt fort bredvid mig. Johan gick och fixade så att kudden skulle bli högre (dvs han la gosedjur och sånt under). Sen bar jag in Alvin och han har sovit sen dess. 

Usch. Jag tycker inte om när min älskling är sjuk. Det gör ont i mitt mammahjärta att se honom så.

Röd om kinderna.. Syns inte lika bra på bild som i verkligheten. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: