Om du fick leva i en film, vilken väljer du?

Det känns som att jag skulle kunna sväva iväg hur långt som helst på den här frågan. Oftast när jag tittar på film så brukar jag leva mig in väldigt mycket i filmen och oftast låtsas att jag faktiskt är med i den. Det är därför jag gillar filmer så mycket haha..

Jag har kortat ner min meterlånga lista till två filmer som jag skulle vilja leva i. 

Den ena filmen är Dinotopia. Att bo i en värld där människor och dinosaurier lever i harmoni. Det låter ju helt otroligt! 

Den andra filmen är Marie Antoinette. You didnt see that one coming did ya? haha..Jag älskar kläderna, livsstilen och ALLT. Skulle jag leva i den filmen skulle jag ju dock inte leva som det vanliga folket. Dom fick ingen mat och livet typ sög för dom. Jag skulle inte vilja vara Marie Antoinette heller, men kanske en hovdam? Eller nåt sånt.. 

 
Ida

Gillar också den här frågan! Finns massa filmer jag skulle vilja leva i :D

Liie

Dinotopia, det lät mysigt!

Svar: Ja, filmen är jättemysig. Men den kan vara rätt seg och den är väldigt lång. En perfekt "sjuk"film.
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: