Mitt femtonåriga jag

Om jag fick prata med mitt femtonåriga jag.. så skulle jag nog säga:

Passa på att leva ditt liv nu! Gör sakerna du inte vågar göra! Ditt liv är inte så illa som du tror.

Man tror alltid att man är så klok som femtonåring, men jag var väldigt naiv, blyg och feg. Det är ju tur att man blir visare med åren och kan skaffa sig erfarenhet på det sättet istället.

Inte femton på bilden kanske, men det var så nära jag kunde komma
Ida ☯ the sky under the sea

Känner igen mig såååååå. Önskar jag kunde få skriva ett brev till mitt femtonåriga jag om att ta för sig och våga. Var nämligen också naiv, blyg och feg.

Svar: Jag tror att det är rätt vanligt.. Jag är glad över att jag har kommit förbi det nu. Jag vågar mer nu :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: