Min helg

Åh idag är jag tillbaka på riktigt igen! HURRA! Det hände massor av roliga grejer i helgen. Resten av veckan kan vi typ skippa eftersom jag var sjuk då. 

I lördags så fick Alvin ha en kompis över som skulle sova kvar. Alvin var superuppspelt och hade jättesvårt att somna. Men dom skötte sig faktiskt riktigt bra ändå. Även min syrra sov här och vi tittade på Easy A när barnen hade lagt sig.

Igår var det teater och det var så sjukt roligt. Det var rätt fnissigt igår när vi gjorde teaterövningar om man säger så.. Sen läste vi igenom manus och jag blev riktigt sugen på en av rollerna. Jag som hade velat ha en mindre roll först, men nu börjar jag tänka om lite. Vi får se hur det blir..

Idag är det DBT och jag ska strax fixa mig och sen traska ner till bussen.. Ska möta upp en tjej på stan och sen ska vi gå tillsammans! 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: