Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen

Den här var svår. Jag har ju så många inlägg. Vissa som jag tyckte innehöll massor av bra och viktiga saker, men det ser ut som det är skrivet av en treåring typ. Sen har jag så många inlägg som bara handlar om ingenting. Jag hittade i alla fall några som jag vill lyfta fram lite extra.

How I really feel - Om hur jag verkligen mår. Tål att upprepas när folk inte riktigt förstår alltid.
Kvällstankar efter Zero Hour - Tankar om livet och allt som hör till det. Riktigt intressant hur mycket en serie kan få en att tänka på allt.
Ren idioti - Om min kärlek till hajarna och varför människor är så tröga.
En underbar halvhelg i Stockholm - Om storvinsten som jag vann i somras.

Enjoy

 
Johanna

sv: Jo, jag ska försöka säga det på något sätt. Jag var ju inlagd förra året september - april men BUP verkar liksom inte tycka att det vore bra för mig längre utan de tror att jag mår bäst hemma. Vilket jag kanske gör men det blir ju så otroligt jobbigt i längden när man dygnet runt tänker på självmord och försöker hitta sätt att göra det på. Man får ju en liten paus när man blir inlagd så ska försöka få ut det på något sätt i alla fall!
kram på dig fina du ♥

Jonnié Jonsson

haha okej, inte bara ja då :) men de strular en hel del på blogg.se tycker jag

En plats i solen

Ja tycker absolut du skall se filmen och läsa boken :)

Madelein - mother to three boys and three girls

Den handlar om hur man satt i system att tvångsplacera unga kvinnor med självskadebeteende på rättspsykiatriska kliniker tillsammans med grova våldsbrottslingar kan man säga. Ruggigt!!

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Sv: Det enda för mammabloggkryssningen är att man ska ha en blogg och vara mamma typ. Biljetten kostar en del, men det är det helt klart värt.

Svar: Åh va kul.. Då kanske jag kan haka på om du ska åka i år igen.. Hade ju vart grymt kul
Arasen

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Många bra inlägg! :)

JUNITJEJ

Svar: Det spelar egentligen inte någon roll var man tränar. Det viktiga är att man gör det.

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag har redan börjat att spara ihop till resan det här året :)

Svar: Du får säga till när det är dags :) För jag vill så gärna följa med :P
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Tror det är sista helgen i Augusti varje år, så jag hoppas det blir av i år också.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: