Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier

Åh vad svårt det här var då.. Jag har seriöst ingen aning. Det är helt tvärstopp! Jag förstår nog inte riktigt frågan heller känns det som.. 

En person som skriver bra eller en person som inte provocerar? Eller en person som sköter intervjuer bra kanske? Jag förstår nog inte frågan som sagt. Så vi skippar det idag.. 
agnes

sv: Åh, tack så mycket! Självklart får du det :)

En flicka som är stark

Roligt med en bloggutmaning annars :)

Svar: Ja, det är jättekul tycker jag! Man blir liksom lite extra peppad på att blogga då.. :)
Arasen

Liie

Man får ju tolka frågan precis som man vill, alla dina förslag var ju jättebra :)

Svar: ja, jag försökte i alla fall..
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: