Hiss & Diss - 2013

Men det var ju sjukt svårt med hiss och diss inför hela 2013. Jag har setat jättelänge och funderat, men såhär får det bli:

Hiss:
Att stå på loppis varje helg med mina tjejer. Det har varit så kul och jag saknar det jättemycket. Bara en vecka kvar tills det drar igång igen.
Det var jättefint väder på bröllopsdagen.
Jag har kärt känna massor av nya människor 
Jag fick praktik
Jag började på DBT

Diss:
Det tråkiga vintervädret.
Att jag har mått dåligt tillochfrån under senare delen av året. 
Att Pubert har blåsljud på hjärtat.
Att det inte blev någon semester

Vackert väder på bröllopsdagen
LORISSA LOVEBOMB

Vad duktig du är som börjat med DBT. Jag jobbar med mig själv genom KBT, och det är det bästa beslutet att börja med!

sv: Taaack :D Den är från H&M!

Svar: Jag har hört att det är något liknande, men är lite osäker på skillnaderna. Duktig du är som går det iaf :)
Arasen

JUNITJEJ

Vackert brudpar!

Svar: åh tack :)
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Underbar bild.

Syns den 25e på loppis :)

Svar: åh tack :) Jag riktigt längtar till loppisen nu.. Jag har massor av idéer om hur jag ska göra om på bordet sen. Och så tror jag att jag tänker ta en sväng runt i lägenheten och verkligen storrensa en gång till haha..
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: