Första tanden tappad

Här hade jag tänkt att skriva ett inlägg om att världens underbaraste Alvin hade en lös tand, men det behöver jag inte göra längre. Det vore lögn om jag skrev att han hade en lös tand. 

Alvin har tappat sin allra första tand! Tjoho! Jag blev nästan så glad att jag att jag grät, men det gjorde jag inte. Alvin är jättemegastolt, med all rätt!


Johan fick vicka lite på den för att få bort den. Den satt liksom bara fast i pyttelite tandkött. Alvin var jätteduktig och sa ingenting fast han tyckte det var lite smått obehagligt. Nu har han lagt tanden i ett glas med vatten och väntar spänt på att se om tandfén är här och hälsar på inatt medan vi sover. 
Unn Stjerndahl

Hej, gå gärna in på min blogg och titta runt lite! Jag har tävlingar nästan varenda vecka och nästa vecka ska jag ha en tävling som jag kallar "bästa bloggen vecka 2" :D <3

http://unnstjerndahl.horseworld.se

Chris

Åhhh det är en underbar tid när dom tappar tänderna. Det blir så stort och dom blir så stora på en gång.

Svar: Ja, helt fantastiskt! Nu väntar vi bara på nästa haha
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: