Ett bläigt inlägg

Åh jag är inte alls pepp på DBT imorgon. Jag vet vad vi kommer prata om och jag vill inte! JAG VILL INTE! Alla ger mig råd och säger vad dom tycker. Jag slits åt olika håll och det känns som att jag inte kan tänka själv. 

Jag har faktiskt egna åsikter och egna tankar. Jag kan ta mina egna beslut. Jag skulle gärna vilja komma fram till dom också, men just nu känns det som om jag står i ett rum fullt med folk som säger hur dom tycker att jag ska göra och så fort jag försöker säga något så kommer bara ett litet pip fram som knappt hörs. 

Åh jag är inte alls pepp på imorgon.. Förlåt för mitt bläiga inlägg nu..Jag ville bara kräkas ur mig lite grann..

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag är inte heller sugen på DBT idag, men jag vet att det just nu är precis vad jag behöver för att reda ut kaoset i hjärnan.

Svar: Jo, det behöver väl jag med.. Men just nu känns det ännu rörigare i huvudet innan.
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Känner igen den känslan, det var samma här. Men man hittar sina knep att stänga av hjärnan en liten stund så man kan smälta allt. Här är det hög musik som funkar.

Svar: Jag somnade direkt när jag kom hem typ haha.. Men så blir det när man varit vaken i över 24 timmar. :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: