5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn

Jag lekte inte med så många leksaker så som jag kommer ihåg (förutom barbies som jag nämnt typ varje dag nu). Så istället för att lista leksaker så listar jag saker jag tyckte om att göra.

Jag tyckte om att leka lejonkungen. Det fanns en klippa på min dagmammas gård som såg precis ut som lejonklippan. Där kunde jag stå och ryta haha.. 

Jag tyckte om att leka med barbies som sagt. Jag kunde leka både själv och med andra. 

Jag älskade att pärla med pärlplattor och kunde sitta jättelänge med det. Mamma förstod inte riktigt hur jag orkade. 

Jag älskade böcker och film också. Det är likadant fortfarande. Jag sitter hellre inne och tittar på film eller läser en bra bok istället för att gå ut. Det spelar ingen roll hur bra vädret är. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: