Spending the night with Fred

När alla andra sitter hemma i sina soffor och tittar på melodifestivalen så sitter jag hemma i min soffa och tittar på Harry Potter and the deadly hollows.Så sjukt mysigt.. Och det var så länge sen jag såg min Fred Weasly (jag råkar vara lite smått kär i honom, ja). Jag hade nästan glömt hur söt han var (nej, det där var ljug.. jag mindes precis hur man såg ut)..

Bellatrix.. Den andra av mina tre favoriter i Harry Potter
LORISSA LOVEBOMB

Åh, i så fall beklagar jag sorgen... det är så hemskt med Fred Weasley... :(

sv: Toppenkul, hoppas du vinner! Fast det skriver jag till alla, eftersom jag inte drar vinnaren själv..

Svar: Åh, jag vet.. När jag såg den på bio så grät jag.. det ironiska är ju att min andra favorit är den som dödar honom.. Men ja, så får det vara.. haha
Ja, det hoppas jag med :) Det är bara att hoppas.. Det förstår jag att du göra :P Det fanns jättemånga fina ju
Arasen

LORISSA LOVEBOMB

sv: Spiderpapa var himla snygg, och duktig också :D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: