Duktig tjej

Jag är så duktig! Idag har jag tvingat mig själv till någonting som jag egentligen inte vill. När vi fick läxan från DBT i måndags så fick vi välja tre saker på en lista som vi skulle göra. Då valde jag medveten den grejen som jag gjort idag. 

Jag hade skjutit upp det så länge, men nu är det gjort! Så skönt.. Nu måste jag klä på mig och fixa mig lite snabbt.. Jag måste iväg på DBT. Jag har inte haft enskilt på två veckor. Som jag har saknat det (det har ju ioförsig varit sjukt skönt också, men mest jobbigt)!  

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Åh vad jag är glad att jag slipper gruppen! Hur jag ska klara mig utan individualterapin förstår jag däremot inte.

Sv: Ja de är så sjukt gulliga ihop.

Svar: jag älskar gruppen haha.. den ger mig så mycket!
Arasen

Therese

Grym du är!! :)

Svar: I try haha
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: