Att desarmera en bomb

Jag har precis plockat isär datorn. Jag har aldrig någonsin gjort det förut. Det kändes som att desarmera en bomb under tidspress (jag antar att känslan är densamme). Jag var livrädd över att något skulle gå sönder eller att jag skulle göra något fel... 

Tanken var att jag skulle kolla hur fläkten såg ut eftersom datorn blir så varm. Men när jag kommit åt fläkten (jag behövde seriöst plocka isär hela datorn för det) så var det knappt damm eller nåt i fläkten. Jättekonstigt.. Bara att plocka ihop den igen.

Och sen var det sanningens ögonblick. Skulle datorn starta efter att jag plockat isär och ihop den? JA! HURRA! Jag har inte haft sönder min dator.. Men när jag var klar såg jag att jag fortfarande hade en massa skruvar kvar. Jag undrar vart dom skulle sitta.. Hmm.. Nåja, datorn funkar i alla fall. Det är det viktigaste!

Suddig bild, men det är mina överflödiga skruvar. Säkert fler än 10 stycken..
Therese

Spännande det låter! ;) grym du är som kan plocka isär datorn bara sådär!
Och ja, de kvarvarande skruvarna, de behövs säkert inte... ;)

Svar: Nja.. Så jävla grym var jag nog inte.. jag upptäckte nu att datorn inte tar emot ström från strömsladden.. Bara att plocka isär igen då.. Roligare torsdag har jag haft :p
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: