Alice through the looking glass

Igår såg jag världens sämsta film! Jag överdriver INTE! Jag mådde illa när jag såg den och efter en kvart undrade jag varför jag fortfarande tittade på den.

Jag kan ta det från början i stället.. Som de flesta som redan känner mig vet så älskar älskar ÄLSKAR jag Alice i Underlandet. Jag har ju tidigare jämfört filmerna med Alice i underlandet så gissa min förvåning när jag upptäckte här om dagen att det fanns en som jag inte har sett.. 

Filmen började bra. Kate Beckinsale var otroligt vacker och hon hade rätt klädsel (dvs blå klänning). Däremot började filmen bli förstörd nästan på en gång. Den var helt B och det kändes inte ens som att dom hade försökt göra så att insekterna såg någorlunda äkta ut. Enda anledningen till att jag ens såg klart filmen är för att det var just Alice. 

Som sagt: jag avskydde den här filmen. SE DEN INTE! Ni kommer att ångra er djupt.

 
Therese

SV: Tack, vad gullig du är :) Jag tror på dig!
Kram

Therese

SV: Absolut, gör gärna det :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag antar att det är dels för att den är ovanlig (det är bara samer som syr den, och av andelen samer är det ju bara ett litet antal som överhuvudtaget sysslar med hantverk), dels kanske killingskinn är dyrt..? Och dels är det nog betalt för det faktum att det är ett traditionellt samiskt hantverk, så man tar betalt för den tid och energi och själ man har lagt ner :) Men min kostade bara 1000 kronor, medan de andra jag tyckte var lika fina kostade 1500 och 1900. Det fanns även för över 2000 kronor. >_>

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: