5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier

Jag stör mig träningsinlägg. Typ "idag har jag sprungit si och så mycket". Jag vet att jag borde träna, men inte gör det. Dont throw it in my face tack. Inget illa mot dom som skriver så, men ja..

Rosafluffiga statusuppdateringar tycker jag inte om. "Mitt liv är helt underbart, min treåring är bättre än alla andra barn och min partner har vunnit nobelpris i relationer" typ såna.. Allt kan inte vara så rosafluflligt jämt.. Det går liksom inte.

"Gilla/Dela om..." Vad hjälper det? Ingenting alls! (menar mest såna där djurplågeribilder och barnmisshandel)

"Gilla så..." Onödigt liksom..Tar bara upp onödig plats haha..

Kommer faktiskt inte på en femte, men jag är helt övertygad om att det finns en..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: