5 låtar du rekommenderar

Som sagt så är min musiksmak väldigt väldigt blandad, men här är fem låtar som jag gillar just nu..

Cyndi Lauper - True Colors En lugn och fin låt med otroligt vacker text. Med rätt humör kan den här låten få mig att gråta.
He is We - Happily Ever After Jag hörde den här låten första gången i The Sims 3 och jag fastnade direkt. Jag tokälskar den. Tycker det är kul att dom använder riktiga låtar i The Sims nu.
Key of Awesome - Die Dumb Parodi på Ke$has låt Die Young. Jag älskar den och tycker att den är jättebra gjord. Jag gillar nog den mer än originalet.
The Red Jumpsuit Apparatus - Damn Regret En underbar låt! Jag önskar att RJA kunde ha en spelning i Sverige så att jag kunde få se dom live, men tyvärr inte än..
Håkan Hellström - Försent för Edelweiss En jättefin låt, med jättefin text. 
 
Om du klickar på låtens namn kommer du direkt till låten på youtube!

Bonuslåt:


En låt från en film. Så oerhört fin. Jag ryser i hela kroppen när jag hör den. 
LORISSA LOVEBOMB

sv: Vad kul att höra :D

Åh, nu ska jag lyssna på dina tips :D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: