5 bästa sakerna du vunnit

Hmm.. Nu måste jag gå tillbaka och tänka här..

Det absolut bästa som jag har vunnit är vinsten från Nickelodeon/Bambi som jag vann i somras. Där ingick ett restaurangbesök, ett presentkort på Coop och inträde + åkband för fyra personer på Gröna Lund. Läs mer om det HÄR

På Gröna Lund vann jag också en stor Center som innehöll massa små center. Det var rätt kul faktiskt. För några år sen vann jag även en stor förpackning med bilar (också på gröna lund).

Förra året i mars fick jag dessutom reda på att jag vunnit fyra biljetter till förhandsvisningen av Croodarna. 

Hmm.. Det femte måste jag nog säga var kontanter. Jag vann 600kr på tipspromenad när jag var typ 7-8 år. Det är rätt mycket pengar i den åldern så därför fick den vara med.

Alvin på Gröna Lund med deras maskotar
Liie

Jättefina vinster ju, grattis!

Svar: tack. jag har blivit riktigt glad för dom faktiskt.. :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: