Tandläkarbesök

God Morgon! Idag väckte Johan mig redan klockan sex.. Alvin hade tandläkartid kvart i åtta så vi behövde gå upp så tidigt. Han var lite nervös. Och det var jag också. Han var jätteduktig när han satt i tandläkarstolen. Han tog dom där korten helt utan problem (förra gången vägrade han). Däremot tyckte han att det var lite smått läskigt att ligga ner på stolen när hon skulle räkna tänderna. Det gick snabbt över som tur var när han märkte att det inte var någon fara.. Den här tandläkaren var mycket bättre än hon som vi hade förra året. Allt gick i alla fall jättebra och han hade inga hål. Tänderna såg så fina ut så nu behöver han inte gå dit förrän om två år igen.. Skönt! 
 
Jag ska sätta mig och äta lite ägg till frukost nu och sen ska jag börja plocka lite. Jag har redan startat en maskin tvätt.. Jag har massor att göra idag eftersom jag mådde dåligt igår och inte kunde göra något då.
 
Min duktiga lilla älskling
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: