Så kan det gå..

Glömde visst bort att blogga igår. Jag hade fullt upp med att redigera en video och den är inte klar än så jag ska fortsätta idag hade jag tänkt.. Alvin är hemma från skolan idag. Medans han tar det lugnt i soffan så färgar jag håret. När Malin har gått så påbörjas redigeringen på en gång.. 
 
hej då mitt svarta, älskade hår..
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Ser fram emot både din nya hårfärg och att se resultatet av videon. Snart måste vi komma igång! Saknar ju dig!

Svar: Ja, jag vet ! Saknar dig också!!
Arasen

Ida - Hon som föddes med LKG

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: