Kan det aldrig bara ta slut?

I ett par års tid har jag till och från blivit trakasserad av en okänd människa. Jag försökte tillochmed polisanmäla det för ett par år sedan. Personen i fråga är väldigt smart. Han (vet egentligen inte om det är en han, men personen utger sig för att vara en man) hotar mig utan att använda riktiga hot som han kan fällas för. Han använder nya namn hela tiden. Han kan hela mitt personnummer och har även skickat hem olika prenumerationer på tidningar åt mig. 
 
Nu var det ett tag sen jag hörde något från honom. Jag tror faktiskt inte att jag har hört något sen jag försökte polisanmäla honom. Det har varit så skönt. Jag trodde att allt var över och sen kom bomben idag. Han skrev till mig. Och jag fattade inte vem det var så jag svarade. Så snart jag fattade att det var han började jag må illa. Jag ville gråta, skrika och försvinna. Jag fick panik och stod och skakade. 
 
Jag fick gå hem tidigare från loppisen. Alvin och jag tog taxi hem till Marcus eftersom jag inte vågade ta bussen. Jag vet inte om han bor här i stan eller inte. Han påstår att han bor i Göteborg, men man kan ju aldrig veta. Jag vet ingenting om den här människan! Han skrämmer mig fruktansvärt mycket! Jag har i alla fall blockerat hans konto som han använde på facebook för att kontakta mig på. Jag får väl fortsätta blocka, det är inte så mycket annat jag kan göra. 
 
Det känns lite bättre nu, när jag har fått tagit det lugnt ett bra tag. Det känns fortfarande obehagligt, men ändå lite bättre än tidigare.. Jag känner mig trygg just nu.. Och det tänker jag inte låta honom ta ifrån mig!

 
mr pittbull

Får jag reda på vem det är så skiter jag i vilket. Jag ger inga hämningar. För ger man sig på min barns mor så blir det bland det sista man gjort. å Jag hoppas du läser det här din jävel att får jag tag på dig så begraver jag dig.... jag är inte rädd för kåken lr straff...

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: