Första dagen tillbaka

Första dagen gick rätt bra. Jag hade bara halvdag tydligen. Jag fick börja lite lätt med att prata med min nya regissör om min nästa roll. Så nu har jag lite mer inblick i hur jag ska vara på scenen och så. Jag är faktiskt riktigt taggad på den här pjäsen då den verkar vara riktigt intressant. Jag tycker att det är jättekul att jag har fått en roll i den. 
 
Jag hjälpte till att städa lite också och lagom tills jag slutade så kom Amanda och hämtade upp mig. Vi åkte och shoppade lite (till henne och inte mig buhu) och efter det tog vi en fika. Vi handlade lite mat och så innan hon körde hem mig till Marcus också.. Nu funderar jag på om jag ska kolla på serier, youtube eller läsa bloggar.. Dessa svåra val..
 
 
Saknar High Chaparral
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: