En tung dag

Jag har dragit mig för att blogga idag. Jag vet inte vad jag ska skriva... Det var tungt att vara hemma idag. Det dröjde jättelänge innan Alvin kom hem och det var jobbigt att inte Pubert var där.. Jag följde med upp och tittade på lägenheten som Johan ska flytta till.. Den var riktigt fin faktiskt.. Den ser exakt ut som min också, fast med andra tapeter och sånt.. Och det svider att säga, men hans balkong är finare än min. Mycket finare.. Men men..

När Alvin kom hem så berättade vi för honom att Pubert inte lever längre och så.. Vi berättade att veterinären inte hade kunnat rädda honom och så.. Att han var för sjuk.. Det var jättejobbigt att berätta och så fort jag fick se att Alvin fick tårar i ögonen så började jag också gråta.. 

Efter ett tag började vi packa och nu sover vi hos Marcus i helgen. Jag klarar knappt av att vara hemma just nu. Det blir för jobbigt.. Tur att vi åker bort på måndag. Det ska bli skönt att slippa allt i några dagar. Jag längtar så otroligt mycket!
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: