Vad ska jag göra nu?


Det känns som slutet på en era.. En väldigt kort era möjligtvis.. Jag har sett klart alla Gossip Girl avsnitt! Jag blev glad, jag blev ledsen, jag blev arg och förvånad.. Vem Gossip Girl var visste jag ju redan (där får man för att man råkar kolla på en serie typ två år efter avslöjandet).

Råkade klicka in mig på intervjuer med skådespelarna efteråt.. Hallå?! Varför har INGEN talat om för mig att Ed Westwick aka Chuck kommer från UK? No wonder I like him so much.. Nä, men skämt åt sido. Jag blev faktiskt riktigt förvånad över det. Han pratar ju riktigt bra amerikanska i GG..

Jag har ingen aning om vilken serie jag ska fördriva tiden med i stället nu när jag har sett klart GG..Jag har massor på lager som jag vill se, frågan är bara vilken ska jag börja med?

Xoxo
 
agnes

sv: Tack så mycket :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: