Stoltare än någonsin

Idag mår jag som igår, fast lite värre.. Nu har förkylningen lagt på halsont också.. Jag sitter här med en kopp te i hopp om att det ska mildra lite grann..

Jag mådde så dåligt imorse att jag inte orkade kliva upp och följa med på Alvins utvecklingssamtal. Jag ville verkligen inte missa det, så jag är lite ledsen över att jag inte orkade följa med. Johan gick dit i alla fall. Och efter vad han har sagt om mötet så är jag superstolt att vara Alvins mamma. 

Fröken hade sagt att finmotoriken var jättebra, men också att grovmotoriken börjar bli bättre. Han har haft lite problem med den, precis som jag hade när jag var yngre. Eller problem kanske är fel ord, snarare lite sen bara. Det fanns ingenting att anmärka enligt dagis och dom säger att han är mer än redo att börja i skolan till hösten.

Alvin hade fått berätta om vilka appar han använder på dagis surfplatta och lite av det som han gör på dagis. Fröken hade också berättat att Alvin var anledningen till att deras avdelning hade börjat jobba lite med ABC. Hon hade hört Alvin rabbla alfabetet från A till Ö utan några fel och hon hade blivit rätt så förvånad. När man får höra sånt så blir man lite extra stolt.

En bok som han har gjort på dagis
Linda

Hej har du någon email? Tänkte fråga om du ville skriva en text om hur det är att leva med borderline på Borderline.se. Mejla mig på [email protected] så kan ja berätta mer :)

Svar: Jag har mailat dig nu :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: