Sometimes you just forget

Och imorse hade jag tydligen hjärnsläpp och glömde bloggen helt. Anyways... Igår åkte vi faktiskt iväg till Slagsta.. Vi var ute en stund och sen gick vi hem till mamma som inte var hemma.. Jag mobbade lillasyster litegrann (hallå?! hon har ju liksom träffat en kille som hon påstår att hon inte är intresserad av, men jag tror inte på henne.. Då är det min plikt som storasyster att mobbas!)

Vi satt på mammas balkong en liten stund och njöt av värmen medans Alvin var ute och lekte. Efter det så bestämde vi oss för att äta på Måsta Pizzera. Jag ville ha plankstek för det har jag suktat efter jättelänge och det kan man ju inte beställa hem. Det måste ätas på plats.. Tyvärr så var det alldeles för jobbigt för min stackars lilla mun att tugga, så jag åt knappt hälften. Gott var det i alla fall.

Efter Måsta Pizzeria så åkte vi hem och tog det bara lugnt typ. Jag fortsatte på samma spår som förra helgens filmer. American Pie 2 & 3 blev det. Sen var det bara bums i säng eftersom det var loppis idag.

Bättre dagar på loppisen har man ju sett.. Det var tydligen loppis på isstadion idag och nästa vecka.. Jag hoppas inte att det är lika lite folk nästa vecka för då har jag två bord på loppisen.. Nåja.. Jag får ändå vara glad för det lilla..Sålde massa saker som jag har haft framme ett tag idag i alla fall.. En barnstol, massor med glas, en gunga och lite annat smått.. 

Nu är min kära make iväg och köper en elgrill. Wohoo! Jag fick ett ryck och jag är nästan arg på mig själv för att det dröjt så länge! Så idag blir det grillat! Johan och Alvin ska äta grillad korv, men jag är inte så förtjust i det så jag vill ha nåt annat. Så fort Johan kommer hem så ska jag traska ner till netto och handla lite gott till mig.

 Gårdagens mat.. Plankstek.. Mmmmm..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: