Påskafton

Jaha,, Idag är det påskafton. Och jag vaknade med tandvärk, huvudvärk och smärta i foten. Yay! Men det känns ändå som att det kommer att bli en bra dag. Jag vaknade ändå upp med relativt bra humör och jag filmar en ny vlogg idag. Vet dock inte när den kommer komma upp. Det blir inte idag i alla fall och hanske inte imorgon heller. 

För tillfället sitter jag och smider planer med min fina vän Sofia på facebookchatten. På onsdag ska jag dit igen och planera lite mer.. Yay! 

Nu måste jag fixa mig och så innan vi drar hem till min lilla mamma. Vi ska måla ägg tror jag och äta påskmiddag. Jag har ingen aning om jag kommer hem idag, eller om jag inte kommer hem idag. Jag hatar egentligen ovisshet, men idag kör vi bara.. 

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Våra planer kommer ju att bli så sjukt bra!

Svar: Ja, jag längtar tills dom blir verklighet :D
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: