När katten är borta dansar råttorna på bordet

Jag är trött.. Det tar mer krafter än man tror av att plugga manus.. Men det var skönt att få komma iväg. Och det är roligt! Det är det viktigaste! Mindre roligt var det att paraplyet gick sönder på vägen dit.. Men det är väl bara att köpa ett nytt sen antar jag.

När jag kom hem så var ingen hemma. Det är fortfarande ingen hemma. Fast det går ingen nöd på mig. Jag vet var dom håller hus och det är rätt skönt med en tyst lägenhet. Det enda som hörs är klockornas tickande, datorns surrande och tryckandet på tangenterna. Till och med katterna sover och är tysta. 

Jag har haft lust att spela the sims i flera dagar nu.. Så det tänker jag faktiskt passa på att göra nu nät jag är ensam hemma. Mysigt.. Är det förresten någon som vill att jag ska fortsätta lägga upp en historia om min simsfamilj? Vet inte om det var sånt stort intresse.. Kanske lägger upp sen i alla fall, man vet aldrig med mig..


 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: