Nagelterapi

Jag har haft en sån jävla bra dag. Jag har haft teater, pratat med min fina vän Sofia i telefonen, haft en mysig stund framför the sims. Sen kom Alvin hem. Och han var inte alls på bra humör, vilket ledde till att jag kände mig lite nere..

Jag har muntrat upp mig själv nu på kvällen med lite nagelterapi.. Det var så länge sen jag höll på med nagelfix så det var riktigt kul faktiskt.. Fokuserade mig på sommar och djur idag. Vissa blev bra, andra slängde jag.. 

Några av alla mina lack
Och så här djup är "byttan" de ligger i.. Med andra ord har jag en hel del. Och ändå har jag inte tillräckligt..
Min inspirationsburk med färger, designer osv.
Mina fem absoluta favoriter av alla som jag har gjort. Äpplet gjorde jag idag, de andra gjorde jag i höstas och vintras.
Therese

Härligt att du haft en bra dag! :)
Och jättefina naglar!

Svar: åh tack :)
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Älskade den med rosetten!

Svar: ja, jag gillar den jag med
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: