Jag hatar att vara arg!

Jag avskyr att känna mig arg. Ändå är det en känsla jag har haft så många gånger idag. Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag har varit arg idag. 

Jag har varit arg för att min fot har gjort ont. Jag har varit arg för att bussen gjorde något konstigt så foten gjorde lite extra ont. Jag har varit arg för att min dator är helt fu***d. Jag har varit arg för att jag tog fram fel mat. Jag har varit arg för att jag har tandvärk. Jag har varit arg för att grädden var sur. Jag har varit arg för massa mer saker också, men jag minns inte vad det är just nu..

Nåja.. Jag har kollat på Narnia och ätit Jordgubbar med mjölk (eftersom den där jä**a grädden var sur). Inte så fel avslut på kvällen ändå. Nu börjar jag bli skapligt trött, men jag är nog uppe ett litet tag till ändå. Imorgon ska jag hem till Sofia och planera lite grann.. Imorgon blir nog en bättre dag.

Strawberries
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: