Jag har rensat mitt konto på youtube!

Okej, det är inte så farligt som rubriken antyder, men jag har rensat bort en hel del. Videos som jag tyckte var allmänt kassa har jag tagit bort. Nu när jag har lärt mig hur man redigerar så känner jag att jag inte behöver ha massa kassa videos på min kanal bara för att. 

Det tog emot lite att radera en av dom för den hade nästan 700 visningar. Lilla jag har fått nästan 700 visningar på en video.. Helt sjukt.. Kvaliten på videon sög, jag var sjuk och man hörde typ bara varannat ord jag sa så jag kände inte för att ha den kvar då.

Ni hittar min youtube kanal HÄÄÄR


By the way så ÄLSKAR jag den här videon som jag upptäckte igår. Lyssnar på den typ hela tiden.. Tyvärr verkar det inte som om han gör videos längre för det var skitlänge sen något nytt kom upp från honom.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: