Full rulle hela dagen

Idag har varit en bra dag. Först åkte jag hem till Sofia en sväng. Vi pratade om allt möjligt och fikade. Jag fick nybakt blåbärsmuffin och det var riktigt gott. 

Som tur är bor hon rätt nära praktiken, så jag gick dit direkt efteråt. Manusträningen gick bra idag, fast det kändes inte sådär jättebra ändå. Det är mycket att tänka på. Och tydligen hade det gått rykten där om att jag hade dragit mig ur. Jag förstår inte vart det kommer ifrån. Men, jag har i alla fall inga planer på att sluta. 

När jag kom hem hade Alvins kompis precis kommit hit. Och vi gjorde lite planer inför imorgon. Alvin ska få äta frukost hemma hos sin kompis och sen ska han få följa med dom till Leos Lekland. Så jag ringde dagis och han fick vara hemma imorgon. Inga problem.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film. Jag kollade på breakfast club igår och funderar på om jag ska fortsätta på 80-tals spåret idag med och se sixteen candles..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: