En hel dag utomhus i det fina vädret.

Idag har jag varit ute nästan HELA dagen. Är jag sjuk eller något? Duktig som jag var tog jag med mig kameran så jag kunde fota lite grann.. Tyvärr glömde jag bort att jag hade den med mig och fotade ingenting. Så kan det gå..

Efter att ha varit ute hela dagen och sett en film nu på kvällen är jag jättemegatrött, så jag funderar på att slänga mig i soffan och sen sluta ögonen lite grann. Jag älskar att sova i soffan, men imorgon blir det sängen igen. Nu är jag inte sjuk längre och jag behöver inte sova med foten i högläge längre så nu är det dags att förflytta sig.

Imorgon är det dessutom prakitk igen. Som jag har längtat.

Gammal bild på mig ute i solen. Jag älskade dom där solglasögonen.. Så synd att dom gick sönder..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: