En dag i solen?

Usch vad konstigt det känns i munnen idag.. Det gör fortfarande lite ont, men nu känns det mer konstigt.. Jag har i alla fall varit duktig och ringt folktandvåren för att boka en ny tid. MED lustgas den här gången. Dom skulle skicka hem en ny tid till mig, men dom gissade på att det skulle dröja tills i sommar. Så länge jag faktiskt får lusgasen så är jag nöjd.

Idag verkar det som att vi ska åka till Slagstas lekpark och ha picknick i gräset. Jag känner mig inte överförjust och skulle hellre stanna hemma. Vädret är ju dock fint så det blir nästan ett måste att vara ute idag. Samtidigt känner jag att jag inte vill. Jag är trött och känner mig fortfarande helt ur gängorna sen igår..

Men det är väl lika bra att försöka klistra på ett leende (det gör sjukt ont att le fortfarande), byta om och åka iväg.. En dag i solen får det väl bli.. Wohoo.. Eller något..

.
Bild från förra sommaren på en liten fjäril
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: