Det är synd om mig idag

Den här morgonen har varit allt annat än bra. Först upptäckte jag att nån har försökt skicka skräpmail från min mail. Som tur är så verkar det inte som om något blev skickat. Men jag fick sitta och försöka återställa min mail och byta lösenord och grejer.. Det tog lite längre tid än vad jag hade trott.. 

Efter det tänkte jag tanka på våra mobiler. Då dök nästa problem upp. Det gick inte. Det var något strul mellan comviq och nordea, men det skulle vara löst första april.. Jag vet inte om comviq har någon koll på datum, men första april har liksom redan varit! Så jag satt och chattade med comviq för att se om det fanns någon lösning. Ärendet blev skickat till tekniska och jag har fortfarande inte kunnat tanka min jävla telefon.. Att det ska vara så svårt..

Som pricket över iet så vaknade jag och var mycket slemmigare i halsen än igår. Så fruktansvärt irriterande. Dessutom råkade jag slå i fotknölen i stolen. Det gjorde ont! Bättre dagar kan man ju ha.

Det positiva idag är i alla fall att fotograferingen till teatern blev inställd. Fotografen hade blivit sjuk. Det är positivr för då slipper jag ha dåligt samvete över att jag är sjuk och inte kan närvara!

Typ såhär känner jag mig idag
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: