Bowling någon?

Jag blev visst lite svullen igår efter allt. Foten kändes som ett jäkla bowlingklot. Den där bulan är ingen knöl, den bulan finns inte heller på andra foten. Nu vet jag inte om det ser lika illa ut idag eftersom Johan lindade min fot efter att jag tog bilden. 

Det är helt skjukt.. Fört trampade jag ju snett två gånger. Det gjorde så ont att jag trodde jag skulle kräkas, men det ondaste la sig ju rätt snabbt. Jag kunde gå (lite sakta och haltande, men ändå) i skogen och vara med på fotograferingen. Det gjorde lite ont, men det gick ändå.

Jag kom hem, försökte att äta lite och la mig sen i ett bad. Det var jätteskönt, men lite småjobbigt att ta sig i och ur badkaret. Jag bloggade och sen somnade jag. Jag hann aldrig se någon film. Efter två timmar gav jag upp eftersom jag vaknade hela tiden. Jag kunde inte riktigt lägga mig bra pga att det gjorde ont i foten. 

Så jag bestämde mig för att ta en cigg. Jag hade ändå varit röksugen sen innan jag la mig. Jag ställde mig upp och började gå. Sen fick jag lov att hålla i mig. När jag väl hade kommit ut till balkongen och satt mig ner började tårarna rinna. Det gjorde så ont. Varför gjorde det ondare igår kväll? Jag kunde ju gå i skogen utan några större bekymmer (om man inte räknar med att det gjorde ont, men då grät jag ju inte av smärta) och hemma är det liksom lite plattare och bättre underlag.

Johan började linda foten sen och fixade så jag kunde ha foten högt när jag sov. Det tog jättemegalång tid innan jag kunde somna. Jag var jättetrött, men det gjorde helt enkelt så ont att det inte gick att somna. Jag har vaknat lite då och då under natten när jag ska vända på mig. Det gjorde lite ont.

Nu idag känns det lite bättre. Det känns ungefär samma som när jag var i skogen. Det gör lite ont, men jag gråter och skriker inte av smärta. Jag hoppas verkligen att det bara är en stukning. Jag har ingen som helst lust att åka upp till akuten och kolla.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: