5 våriga plagg du tycker är snygga

Det här inlägget kom upp lite senare än jag tänkt, men jag var tvungen att äta innan och massa sånt.. Allt är från HM. Orkar inte länka till plaggen, men gå in på HMs hemsida bara. Alla finns där

Klänningen känns mer vårig än somrig på grund av längden. Jag tyckte den var lite söt faktiskt, även fast den inte alls är min stil. Jag funderar faktiskt på om jag ska klicka hem den eller inte..
Den blommiga toppen älskar jag! Tyckte den var riktigt snygg och den skulle jag faktiskt vilja ha. Nackdelen är att jag måste ha linne under eftersom det är en kort topp och det är inte fint på oss med lite större magar (om man inte har linne under).
Jackan är den perfekta vårjackan enligt mig. Så snyggt dessutom. Jag älskar den som jag har. Den får mig att känna mig snygg och ger mig självförtroende.
Skorna känns riktigt våriga och tuffa. Jag älskar mönstret på dom. 
Den rosa koftan är både skön och snygg. Den känns vårig på grund av färgen. Jag har faktiskt en sån, fast vit.. Riktigt skön!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: