5 tips för en bättre blogg

Mycket bilder. Oavsett om dom är nya eller inte, inlägg utan bilder är tråkiga.
Var dig själv. Vem gillar en blogg där ingenting är sant?
Fin design. Jag vet inte hur många bloggar som jag har dissat pga designen
Bra språk. Jag använder oftast inte förkortningar eller smileys och det finns en anledning. Jag tycker det är fult. Jag kan läsa bloggar som använder smileys, men använder dom massor av förkortningar eller "fjortisspråk" så tröttnar jag ofta jättefort.
Ett jämnt tempo med uppdatering. Det spelar ingen roll om du uppdaterar tre gånger, fem gånger eller bara en gång per dag. Så länge det är någorlunda jämn uppdatering. En blogg som inte uppdaterat på flera dagar och sedan har uppdaterat typ 10 gånger på två timmar, känns bara jobbigt..

 
Random bild på mig och Johan
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: