5 bloggare du tycker förtjänar varsitt påskägg

Ingen förtjänar något påskägg förutom JAG! Haha nejdå.. Så elak är jag inte..

Egoina - För att hennes blogg är grym och hon verkar vara en sån underbar människa.
Sofia/Lilith - För att hon är så jävla grym och jag är så glad att jag har lärt känna henne. Vi har massa roliga saker på gång.
EpicFail - För att hon har inspirerat mig till att börja göra lite seriösare och roligare videobloggar.
Lorissa Lovebomb - För att hon genom hennes blogg sätter lite färg på tillvaron.
Once upon a time - För att hon är så otroligt stark och orkar med vardagen. Jag förstår inte alls hur hon klarar det.

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men åååh. Då delar jag mitt påskägg med dig :p

Svar: åh va söt du är :)
Arasen

lara&lucy ^^

epicfaiil är bäst haha xD

Svar: Ja, hon är så jävla grym!
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: