Rutinundersökning

Kvällen igår avslutades med att måla naglarna och titta på film. Filmens handling var faktiskt okej, men själva filmen var inte läskig. Absentia hette den. 

Idag blir det ett besök upp till sjuka huset för att göra en rutinundersökning hos tjejdoktorn..Jag är lite nervös, men Johan får följa med mig så det ska nog gå bra. Alvin får vara hemma hos sin farmor och farfar under tiden och sen åker vi direkt när jag är klar och hämtar honom..

 
Elle

Hej! Jag har anordnat en ny veckans blogg tävling och skulle vara super kul om du skulle vilja vara med :D kram kram!

joy

Hej måste bara säga att jag ääääälskar din blogg! Den är underbar! LOOOVE IT^^
Jag har själv en ganska ny blogg, skulle betyda guld om du sa vad du tyckte genom att slänga in en kommentar!
http://joys.webblogg.se

Annars ha en bra dag och fortsätt blogga på! :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: