När man blir glad i hjärtat..

På dagis hade Alvin jobbat hårt! Först hade han varit i biblioteket och lyssnat på saga, sen hade han börjat på en present till mig. Han hade klippt och klistrat och fröken sa att han verkligen hade kämpat. Han hade verkligen tänkt igenom min present..

Det är två sidor. Han hade klippt och klistrat sånt som jag tycker om och vill ha. Ena sidan var bara med ljus eftersom att han vet att jag älskade ljus. 

"Mamma, blev jätteglad i hjärtat nu" sa jag till honom. "Jag är glad i hjärtat för att du har fixat mitt rum också" fick jag till svar.

När han kom hem och fick se rummet blev han överlycklig, precis som jag misstänkte.
Alvin tittar igenom sina lådor..
sofia

Fy fanken vad gullig!! <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: