Kvällssvammel

Jag har varken hunnit eller orkat blogga sen vi kom hem från sjukhuset. Undersökningen gick bra. Det var inte lika obehagligt som jag mindes det. Jag skulle få svar hem om några veckor.. 

Efter att vi kom hem så kom mamma på besök en stund. Hon stannade och åt middag med oss och sedan åkte hon hem efter det. 

Jag tog det lite lugnt på balkongen en stund innan det var läggdags för Alvin. Jag hjälpte honom borsta tänder osv och sen tog jag ett långt skönt bad som jag precis kom upp ifrån. Det var verkligen jätteskönt att bada! Jag har känt mig frusen hela dagen.. Ont i huvudet har jag med. Min kropp känner sig stressad och pressad tror jag. Jag har jättesvårt att koppla av just nu..

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på film eller nåt.. Jag känner mig rätt så trött (det har jag gjort i flera timmar) så det blir nog en tidig kväll ikväll.. 



Gammal bild i brist på en ny..

Ps. Lägger upp PLL imorgon igen.. Orkar inte idag
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: