Godmorgon världen

Idag sov jag till elva.. Det var riktigt skönt och det kändes som värsta sovmorgonen.. Konstigt det där.. Förut kunde jag sova till elva varje dag och tycka det var ganska normalt för mig.. Nu när jag sover till elva tycker jag att jag vaknar sent.. Haha..

Jag är inte riktigt säker på dagens planer, men jag funderar lite smått på om jag ska försöka ta mig till Tuna Park. Det är inte kul att åka själv så jag ska se om jag kan få med mig någon.. Kan bli intressant.. Fast jag kan inte åka förrän senare. Först måste Alvin hämtas och sen måste Johan komma hem. Han är i torshälla och träffar Adde som är här i ett par dagar..

Nu ska jag sätta mig ner och fixa naglarna hade jag tänkt.. Men först en cigg tror jag..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: