Första dagen på praktiken avklarad

Jag är trött.. Riktigt jävla trött! En hel dag har jag gått nu och varit superdupernervös! Men det gick helt okej för att få vara första dagen. Jag fick ta det ganska lungt och känna av läget en del.. Jag fick larma och hänga upp några plagg på galgar och så också.. En helt okej start. Och alla var superduper trevliga!

Jag har ett par dagar på mig nu att smälta allt tills jag ska dit igen. På onsdag ska jag dit och då ska jag vara där klockan nio! NIO! Men det får gå.. Det är ju faktiskt min praktik! MIN PRAKTIK! Det är helt sjukt och jag är så glad! Men som sagt, det är en del att ta in och jag ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag kanske tillochmed går och lägger mig efter hela sverige bakar, vem vet?

Johan var i alla fall jättesöt! Han hade precis börjat med maten när jag kom hem. Jag fick lövbiff! Riktigt gott!

Trött, men glad
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: