En morgon av det mindre roliga slaget

Den här morgonen har inte alls varit rolig.. Först vaknade jag av en konstig dröm och jag hade lite svårt att somna om.. När jag väl klev upp sen så tog jag det lite lugnt. Jag hade inte riktigt hunnit vakna till förrän Alvin kom till mig och sa att det låg kattspya i köket.. Bara att ta fram moppen och börja göra rent..

Jag satte mig en stund och sen ropade Johan på mig. Han hade gått in i Alvins rum för att hämta någonting. Och han hade då upptäckt Alvins fina teckningar, på både skrivbord och två väggar. Jippie! Så det blev att ta ut kritorna och pennorna.. Jag som verkligen hade hoppats att den fasen var över.. Men nej.. 

 
Jag får hoppas att dagen blir bättre, men just nu känns det inte som att den kommer bli det..
Belinda

Åh vad tråkigt... Hoppas resten av dagen blir bättre! kram!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: