Sjuk fast ändå inte?

Idag har varit en lång, tuff, seg, jobbig, underbar, konstig dag. Det har hänt så mycket som jag försöker ta in och processera eller vad det heter. Jag lyckas nog inte med mer idag för det är dags att sova, men de säger ju att man bearbetar saker när man sover så jag får väl hoppas på det.

Jag känner mig fortfarande sjuk, fast ändå inte. Jag har ingen aning om vad det är med min kropp just nu. Jag är täppt i näsan ibland och ibland inte. Jag får slemklumpar i halsen tillochfrån. Jag snyter mig lite då och då, men det är inte så mycket. Idag har jag haft lite rethosta mitt från ingenstans. Jag är orkeslös från att jag vaknar tills jag lägger mig och jag har ingen aptit över huvud taget. I övrigt mår jag jättebra.

Johan gjorde två varma mackor som han tvingade mig att äta upp. Han blev inte sådär jätteglad när han fick höra att allt jag fått i mig idag var japp och några rån. Jag har knappt druckit något heller. Men jag får liksom inte ner det. Det tar bara stopp! Nåja, vi får väl se om jag blir sjuk på riktigt eller om det går över. Nu ska jag sova! Underbart!

 
soooooova!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: