Samarbete

Som jag skrev tidigare idag så ska jag börja samarbeta med en tjej som heter Julia! Det känns jättekul! Vi kommer att ha lite tävlingar, peppmåndag och lite annat kul. Ni besöker hennes fina blogg HÄÄR. Det kommer bli så kul, roligt och spännande att samarbeta med henne. Lite nya kategorier kommer att komma upp i bloggen och lite innehåll kommer att ändras. Jag ser fram emot förändringen och det hoppas jag att ni gör också. 

Om någon läsare känner sig osäker och behöver lite hjälp/peppning är det bara att skicka en kommentar eller mejla så försöker jag/vi att hjälpa till på bästa sätt vi kan. Kommentera gärna med tips på hur ni vill att peppmåndag ska vara? Roliga klipp från youtube, peppande citat osv?

Om det är någon annan som också gärna skulle vilja samarbeta med antingen mig eller oss, tveka inte att mejla på [email protected] ! Det spelar ingen roll var i landet du bor eller hur många läsare du har.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: