Min dag

Jag är så sjukt seg idag! Först fixade jag mig och sådär och sen drog jag till stan för ett par ärenden. Banken var först ut och det tog en EVIGHET! Jag skämtar inte! Det var typ 20 nummer före mig och det var bara två kassor öppna. När det var ett nummer ifrån min tur fick jag hjälp av en annan som jobbade där som inte hade hand om kassorna. Det visade sig att jag inte alls hade behövt köa till kassorna. Jag hade kunnat gå til henne på en gång. Sjukt onödigt!

Efter banken sprang jag in på Komoc en snabbis (min favoritbutik) och köpte lite grejer till på lördag. Det kommer att bli så bra, jag känner det på mig! Sedan var det bara att springa raka vägen till färdighetsträningen, men jag ska berätta mer om det imorgon tänkte jag. Efter färdighetsträningen så köpte jag det sista till outfiten som jag ska ha på lördag. Handlade även lite nagelgrejer och en HDMI-kabel när jag ändå var på stan..

När jag kom hem blev det middag, sen har jag duschat Alvin och kollat på film typ. Så har min dag sett ut. Vad har ni haft för er idag?


Jag just nu.. En aningen trött och snart dags för sängen
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: