Lite lördagsdepp

Åh! Imorgon ska jag ha ljusparty.. Som jag har längtat.. Det blev ju inställt sist, så jag har bara väntat på det här nu.. Därför borde jag se fram emot imorgon, men det gör jag inte. Jag har fått en klump i magen av det. Speciellt nu efter att jag pratade med hon som håller i visningen. 

Det är inte alls många som kommer imorgon. Det är alltid så, så jag fattar inte varför jag alltid blir lika besviken. Det spelar ingen roll vad det är.. Fest, ljusparty, kryddparty, vadsomhelst.. Knappt några kommer.. Det känns så jäkla tråkigt. Jag är ju en person som vill ha tillställningar och sånt hemma. Jag bjuder inte in folk för att jag vill att dom ska köpa saker. Jag bjuder in folk för att jag vill ha besök. En trevlig stund..

Skitsamma.. Det blir trevligt med dom som kommer.. Jag bara undrar vad som har hänt med mitt sociala liv.. Får hoppas på att kvällen blir bra istället..  Imorgon ska jag träffa Johanna i alla fall, så det ska bli skönt.. Jag ska försöka rycka upp mig lite nu,, Behövde mest skriva av mig lite..

Ni finns i alla fall vid min sida, no matter what ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: