Lite hjälp tack

Nästan alltid när jag är sjuk så börjar jag titta på en ny serie för att fördriva tiden. Nu har jag ingen aning om vilken serie jag ska börja titta på. Någon som har ett förslag?

Jag gillar ungdomsserier som Pretty Little Liars, Hannah Montana, Wizards of Waverly place och Sabrina Tonårshäxan.
Jag gillar humorserier som The Big Bang Theory, New Girl, Vänner och Sex and the City.
Jag gillar spännande serier som Ghost Whisperer, Förhäxad, Zero Hour och Revenge.

Dom här serierna har jag sett alla visade avsnitt av: Pretty Little Liars, Förhäxad, Ghost Whisperer, Hannah Montana, New Girl, Revenge, The Lying Game, Sabrina Tonårshäxan, The Big Bang Theory, Priviliged, The Secret Life of the American Teenager, Wizards of Waverly Place, Zero Hour, No ordinary Family och Popular. Det kan vara så att jag har glömt någon eller några serier, men det är dom jag kommer ihåg. 

Tillsvidare får ni se vad jag åt idag. Det ser ut som spya, men det är gårdagens rester (tacos) ihopblandat bara..

 
Anonym

Den nya serien under the dome( inte säker på stavningen) är sjukt bra riktigt spännande o aldrig en seg stund. Law and order speciel victim unit, e oxå en väldigt bra serie, även mentalist e grym:)

Svar: Hmm.. Har inte ens hört talas om under the dome.. Får kolla upp den sen.. Tack :D
Arasen

Jennie

Twisted är sjukt bra :) finns på swefilmer :)

Svar: Har funderat ett tag på den faktiskt, dom har gjort så mycket reklam för den på abc family, men vad är det för typ av serie?
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: