Lashes

Jag satt och försökte ta på mig lösögonfransar här om dagen. Jag har aldrig någonsin använt det förut (förutom några strån på bröllopet som makeup artisten satte dit). Det är ju hur svårt som helst ju! Hur gör folk? Jag måste ju ha det på Halloween om jag vill att looken ska bli så bra som möjligt. 

När jag får pengar ska jag dessutom springa ner till Komoc (favoritaffär!) och se om dom har några accessoarer till min kostym.. Det är bara två saker jag ska titta efter, resten har jag. Hittar jag dom inte är det ingen fara skedd, för dom behövs egentligen inte. Jag vill bara piffa till lite grann..

Till min fråga.. Är det någon som har tips på hur man sätter på dom där jäkla lösögonfransarna?

Bild från google
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: